20 december 2008

Lugn eftermiddag

Idag har vi haft en superlugn eftermiddag!
K. har noggrant tittat igenom Landskrona från ovan-boken, han bara älskar den!
Jag har sysslat med mitt, städat undan i "butiken" och ställt i ordning så att det ser snyggt ut där. Sedan har jag ägnat mig åt att slå in julklappar som legat undangömda för nyfikna ögon. Jag har köpt de flesta i god tid men inte haft tillfälle att slå in dem förrän idag. På bilden ses två småklappar som jag fixat lite extra med. Askarna har jag gjort själv. Så fina blir inte de större paketen även om jag försöker pynta dem också. Men det är så himla kul att hålla på med dem ändå.
Ikväll får det väl bli Dansbandskampen även om det inte är min favoritmusik. Men det är sådär lite lättsam underhållning i alla fall. Kravlöst så att säga.
Sedan kanske något "mordiskt" på det... Lite spänning så där.
Men jag ser faktiskt fram emot Körslaget som startar på Annandagen!
Trailern "It's my life" ger mersmak!
Förresten, igår blev det oavgjort På spåret mellan Johan Wester/Lisa Syrén och K och mej! Ja, nästan i alla fall! ;-D

1 kommentar: