20 maj 2011

Trädgårdsstolar



Här är mina två trädgårdsstolar. Inget att sitta och vila i men härliga att vila ögonen på i alla fall.

Tack till min kära fd kollega Sylvia som tipsat och inspirerat.

Helt underbar just nu är snöbollsbusken som syns i bakgrunden. Snöbollarna är nästan kritvita nu, bara lite ljusgröna nyanser kvar om man kikar riktigt noga.

För övrigt är vi jätteglada att försommarvärmen återvänt till Skåne. Vi har nyss druckit kaffe i trädgården och njutit av den sköna solen.
Men... ovanligt sent ute är mitt kära blåregn som än så länge har nästan kala grenar. Ett tag trodde jag att det gett upp men nu börjar jag skymta små små blad lite här och var. Vintern har varit alldeles för lång och svår här nere och det har nog skrämt mitt blåregn. Hoppas att det sätter fart nu när värmen är här igen.


1 kommentar:

  1. Jättefina stolar!
    Så underbart att värmen äntligen kommer. Hoppas att den stannar!
    Kram, Anna

    SvaraRadera