22 maj 2012

ESC och Turdagar...

  Bilbesiktningen gick hur bra som helst. Inte en prick!! Inte ett fel. Och man blir ju hur glad som helst.
Mammografin gick också bra vad jag vet i alla fall. Besked kommer med posten inom en vecka.

Idag har jag varit hos revisorn och...
DET GICK OCKSÅ BRA!!!

Skulle egentligen köpa en lott för man är kanske inne i ett stim verkar det som men nu tror jag att jag förverkat turen för denna gång för jag skrapade mina Miljonlotter för där var lite vinst på 2 av 6.

K och jag tittade faktiskt på semin inför ESC.
Det skulle vi nog inte gjort.
Vi börjat bli för gamla för sånt här. Det var inte många låtar som vi gillade.
Ja, de ryska gummorna förstås, dem blir man ju glad för men egentligen är de kanske inte något för ESC.?
Jag gillade Schweiz och de gick inte vidare och Moldavien var också bra om de bara skippar de fjantiga tjejerna som tramsar med i sina konstiga kläder.
Tror inte vi ska se på torsdag, eller kanske ändå nu när Loreen är med.
Håller tummarna i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar