20 maj 2012

Ja ja, jag vet... nu är det den 20 maj och jag har inte skrivit något inlägg här sedan nyåret. Slarva...Bättring... OK.


I morgon är det besiktning på gång.
Bilen ska in på bilbesiktningen och K har förstås varit och förkollat så att inga överraskningsmoment ska kunna inträffa. Rena alpluften från avgasröret sa man och alla lampor justerade och nya däck i alla fyra hörnen. Nu kan inget gå fel, eller??


Och så ska på mammografi. Såå obehagligt och trodde att jag med ålderns rätt skulle slippa nu. Fast jag är ändå tacksam att jag blir kallad. Blev också tillfrågad om jag vill delta in en stor nationell bröstcancerstudie, Karma http://www.karmastudien.se/ och det låter faktiskt vettigt så jag har tackat ja. Började med att svara på en stor enkät på nätet ang. mitt hälsotillstånd, livsstil, matvanor mm.
"Några minuter idag. Många liv i morgon."
Så står det på den broschyr jag fått. Klart man ställer upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar