13 juli 2011

Sommarväder

Igår hade vi strålande sommarväder och perfekt "torreväder" som vi säger när man kan torka tvätten ute på linan i solen. Såå underbart somrigt när man hänger tvätt utomhus och ser den fladdra för vinden.
Idag är det tvärtom... perfekt väder för inomhussysslor.
För mig innebär det oftast korttillverkning eller göra små experiment med mina idéer som jag alltid har fullt med i mitt huvud. Fast idag är det liite lugnt på den fronten. Mitt onda öra har inte blivit ett dugg bättre ännu trots 3 dagars penicillinkur. Men inget ont som inte har något gott med sig...min ihållande hosta har försvunnit så där hjälpte kuren. Jag lyder "Doctor's order" och käkar vidare på de piller han ordinerade i 5 dagar x 2 tabletter och sen får jag höra av mig igen till Sjukvårdsupplysningen. Fast j-klar så jobbigt att ha lock för örat och ha nästan noll hörsel där.. står knappast ut!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för bra väder till helgen! Vi får Norge-besök, och då vill jag att Landskrona visar sig från sin bästa sida!
    Jag har förstått från flera att det är svårt att kommentera på min blogg. Fattar inte vad jag skall göra. Jag har tagit bort alla säkerhetsord och så för att försöka föränkla, men det blir "bajs" i alla fall :( Några tips? Du har ju oxå blogspot.

    SvaraRadera