2 april 2009

Förlåt mig familjen Sommer!!!

Förlåt mig, familjen Sommer!!!
Förlåt mig för att jag inte förstod bättre än att vara tveksam till er storhet tidigare!
- Snälla, snälla, snälla!! Som man så vackert ska be .. Sedan ett par avsnitt är jag helt fast och missar inte ett endaste avsnitt, inte en endaste sekund av era öden. Vad är det nu kvar? Sådär 8 - 9 avsnitt tror jag, och hoppas!

Annars måste jag dela med mig av några glädjeämnen för mig personligen:

1. VÅRVÄDRET är fantastiskt och vi har i går och idag druckit vårt eftermiddagrskaffe i "bersån".
2. Vi hörde lärkan alldeles i närheten, eller rättare sagt två stycken som duellerade alldeles intill. Såg en dessutom flyga förbi med sin karaktäristiska gungande flygstil.
3. Jag har hängt tvätt utomhus och den har blivit så där härligt vindtorkad som den bara kan bli när den får fladdra fritt på en torkvinda.
4. Vi väckte massor av nyckelpigor när vi fixade lite med krukor och lådor, (härligt för mig kanske att se dem men de blev kanske inte såå glada...)
5. I morgon ska jag på besök på min gamla skola hos mina härliga kolleger och vara med på deras PÅSKPYSSEL!
6. Lördag och söndag ska jag vara i Ekeby på Flamman där det är vårmässa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar